Powered by Blogger.
RSS

5 PERKARA PERLU DIKETAHUI~

Sebagai lelaki kamu perlu tahu apa perkara yang paling dibenci oleh si dia....cuba nilai diri anda agar kamu boleh mengetahui sejauh mana diri kamu sebenarnya!
  1. MENINGGIKAN SUARA Lelaki akan mudah meninggikan suara apabila dalam keadaan marah. Tetapi bagi perempuan sikap kamu ini sebenarnya menunjukkan kamu masih belum matang dan panas baran.
  2. MENGONGKONG Tindakan ini akan membuatkan teman wanita kamu mudah berasa bosan dengan dirimu. Di awal perhubungan mungkin si dia akan ikut apa yang kamu cakap, tapi lama-kelamaan si dia akan mula berasa rimas. Jadi jangan terlalu mengongkong.
  3. CEMBURU BUTA Jangan tidak percaya, ada lelaki yang mudah cemburu buta. Walaupun cemburu itu tandanya sayang tetapi jika keterlaluan, ia akan menyusahkan.Oleh itu, cuba jadi lelaki yang `open-minded`
  4. EGO Keegoan dan lelaki memang tak dapat dipisahkan. Ada sesetengah lelaki menjadikan ego sebagai alasan untuk bertindak tanpa mempedulikan perasaan orang lain. Tidak salah mempamerkan ego tetapi biarlah kena pada tempatnya. Kalau tidak si dia mungkin meninggalkanmu.
  5. PERASAN MACHO Kamu perasan yang diri kamu macho. Gaya, tingkah laku serta percakapan kamu akan membuat orang menyampah melihat kamu. Ubah sikap tersebut dan jadikan diri kamu sendiri.

Huuhuuhhhhuuhuu~ Baca.. jangan tak baca.. Ruangan ini khas untuk orang laki2.... :p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Lau nak komen, jgn alang2 yer?
Komen la smpai puas.
Pnjang smpi ke langit pun xpa kot?
Ahaks
Ciaooo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...