Powered by Blogger.
RSS

die together



Pernah dgar x sal DIE 2GETHER dgn insan yg korg sygi?
Mksd ak bkn ngan fmly.. Tp ngan ehem2 korg.. hehe Fhm kan mksd aq? BOYFRIEND  or GIRLFRIEND korg.. gege
Korg rsa bnda 2 patut ke x? Ala.. Pkra 2.. Mati sma2 ngn gerek, bf or gf, tanak wagu or sumandak, kekasih, buah hati pengarang jantung, intan payung, cik abg, cik adik, hubby, honey, darling, or pakwe makwe korg.. Lau slh sorg dr kita xda tiba2, nak ikut tak MATI ngan dia?
Kalau CINTA kita btl2 dh smpai tahap GABAN, mesti wt pkra cm 2 kan?
Bg korg plk cmna? Patut ker or xpatut? Kenapa? Pa sbbnya?

BOLEH KORANG BAGITAU KENAPA?

huHuUhU Bagi sapa2 yg da komen 2, jgn lpa komen k? Aq pun nak gak tau sbbnya.. hehe
Ok?
Ciaoooo


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

farah said...

aby amy rasa kan macam x patut jek...
sayang memang la syg...
tapi kan kita kena syg diri kita jugak...:)

Sal said...

Xpatut2...kita yang hidup ni kena teruskan. Jangan sebab sayang, nyawa pun turut melayang. Kalo di takdirkan dia pergi dulu, mungkin dah ditakdirkan jodoh kita dengan dia xpanjang...dan jodoh kita dengan orang lain.

Post a Comment

Lau nak komen, jgn alang2 yer?
Komen la smpai puas.
Pnjang smpi ke langit pun xpa kot?
Ahaks
Ciaooo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...