Powered by Blogger.
RSS

My Heart Is Broken

Kenapa dia wt aq cmni? Kenapa? Aq syg sgt kat dia, tp napa dia xpndai nak fahami isi hati aq? Dia slalu slh sngka ngan aq. Hal skit jer tp tiba2 leh jd pkra besar.. Aq pun heran.. Lau da mslh 2, bincg la elok2.. Jgn mrh2 mcm 2 jer.. lau xgtau, cmna aq nk tau slh aq kan? skit2 nak mrh.. Skit2 nak tengking.. Aq pun da prsaan gak..

Aq rsa aq dh wt apa yg dia nak.. Dia sruh aq brubah, aq brubah.. Tp mgkin xssempurna yg dia nak la.. Tp 8 least aq try kan? Xkan 2 pun dia xsedar? Aq btl2 skit ati. Rsa mcm nak mati jer.. HuhUH Td msa nak blik mdi, aq da trfkir nak cderakan dri sndri.. Nak tau apa? KELAR TANGAN! Aq smpai bwa pisau msuk dlm blik air td.. Smpai cm 2 skali aq kcewa.. Sblm ni bkn xprnh aq cderakan dri sndri.. Pernah.. Bg aq, dengan wt cm 2, aq puas ati. 8 least, dpt kurgkan rsa skit dlm dada 2.. ntah la.. Mgkin dh cm 2 cra aq bfkir. Cam org yg xda pljran. Xda otak. Cam org gila. Budak2.. Tp biarlh apa org nak ckp.. Aq mng cm 2..

Hati btl2 rasa sakit. Sakit yg amat sgt. Aq dh bg slruh jiwa aq kt dia, tp npa msih cmni? Aq ingatkan kami akan kekal smpai ke anak cucu.. Selamanya smpi hayat kami, tp xsngka leh cmni. Aq mng dh anggp yg dia adlah bkal SUAMI aq kelak.. hUhuHuhH Sedih sgt bila trfkirkan pkra 2..

Aq bukannya ego or apa, tp cma nak dpt hak aq jer.. Mgkin dia xdpt nak trima n ikut cra aq.. Dia ckp dia slalu mngalah, tp dia xprsan sbnrnya yg aq pun slalu gak mglah ngan dia.. Lau dia marah msti akan brhari2 lmanya.. Tp aq x. Marah aq kjap jer.. Dgr suara dia jer, trus xmrh dh. Akn hilang cm 2 jer. Lau dia wt slh or apa, aq xkan snggup nk mrh lama2.. wlaupun dlm ati mng mrh ngan dia.. Smua 2 pun utk dia gk..

Kenapa jd cmni gk? sblm ni prnh gk jd cmni, tp syukur smua jd cm besa.. Aq siap nangis2 g.. hUhHu Truk sgt aq rsa msa 2. Smpai hbis dh air mta ni nangis sal dia jer.. hUhuHU bnyk kali gk jd cm 2.. Tp xtau npa aq rsa kali ni len mcm.. Mcm dia mksudkan apa yg dia ckp kt aq. HuHuhu Nak ingat blk pun aq tkut.. Tkut smua 2 akan jd knytaan..

Apa yg aq nak skang ni, kdaan jd mcm besa. Xda g gduh2. Bg aq, sbnrnya hal kcik2 yg jd punca smua ni blku lh settle bek2. Aq leh mglah.. Leh jer tuk dia.. Xpa.. Aq dh biasa kena maki hamun so apa la sgt lau nak mglah kan?

Pa2 pun, harapan aq tuk kesekian kalinya, SEMOGA SEMUANYA KEMBALI SEPERTI BIASA..
Amen..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Sal said...

semoga semua kembali seperti sedia kala. Jan seksa diri ko k...jan cuba2 kelar tangan ko juga. sakit ba tu.hihi...Lelaki mmg ada timing, marah2 n kdg2 ego tinggi melangit rasa dorg je betul, kita sabar je la..diam itu lebih baik. diam tu bukan bermaksud kita mengalah tapi tuk elak hubungan jd lebih buruk. sok2 ok lah tu. Kalo btul2 dia syg kan ko, nnti bila marah dia dah surut dia akan cr ko juga.

farah said...

yes lah...kata-kata mia selalu yang termatang...dats y la i syg mia...hehehe...

tol 2 aby...kalau ada jodoh...mesti ada 2...co0l ok...nangis sket xpe kot...hehehe

Eiba Issabella said...

Tq my fwen.. Mia, mlut ko mng msin.. Smua dh kmbli spt biasa.. hehe Tq 4 all yr support..

Amy, cayang amy.. Hehe.. Tq sbb hri 2 sudi dgr ceta Ab k? Smoga smuanya brkekalan.. N Amy cpt kwin.. hihi

Sal said...

Amy ~ hihi...bckp melalui pengalaman,kan.
AB~ Bgs la kalo da kembali seperti biasa. gaduh2 ni besa la dah jd lumrah dalam sesuatu phubungan, tpulang ngan kita mcm mn nak handle...
yg penting ko kena pegang kata2 org tua ni, kalo dah jodoh xkan kemana. kalo memang ko diciptakan tuk dia, korg tetap akan bersama. hihi

Post a Comment

Lau nak komen, jgn alang2 yer?
Komen la smpai puas.
Pnjang smpi ke langit pun xpa kot?
Ahaks
Ciaooo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...